افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینماد
به گزارش مجله فروشگاه، به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کار های اینترنتی و عموم مردم، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) افزایش یافت.
به گزارش گروه مالی خبرنگاران، پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کار های اینترنتی و عموم مردم، به اطلاع فعالان مالی و مصرف کنندگان محترم حوزه تجارت الکترونیکی می رساند:
طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکل های تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار می گردد، با تجهیز منابع و امکانات مورد احتیاج، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت 8 الی 14:30 بود، از ابتدای خردادماه به ساعت 8 الی 17 افزایش یافته است.
علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) به وسیله بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.
منبع: خبرگزاری دانشجو