افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینماد

به گزارش مجله فروشگاه، به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کار های اینترنتی و عموم مردم، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) افزایش یافت.

افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینماد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کار های اینترنتی و عموم مردم، به اطلاع فعالان مالی و مصرف کنندگان محترم حوزه تجارت الکترونیکی می رساند:

طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکل های تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار می گردد، با تجهیز منابع و امکانات مورد احتیاج، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت 8 الی 14:30 بود، از ابتدای خردادماه به ساعت 8 الی 17 افزایش یافته است.

علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) به وسیله بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: ushop30.ir شناسه مطلب: 2069

به "افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینماد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینماد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید