قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی این متن را بخوانید

به گزارش مجله فروشگاه، امروزه با رشد روزافزون فناوری، شکل تجارت و تعاملات فعالیت های تجاری با مشتریان تغییر نموده است.

قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی این متن را بخوانید

به گزارش خبرنگاران،بنابراعلام فراپیام، فناوری و به خصوص رونق اینترنت، ایجاد کسب و کارهای جدید و همچنین اعمال تغییر فاحش در مدل کسب و کارهای کنونی باعث شده عموم کسب وکارها برای دستیابی به بخشی از بازار تجارت الکترونیک کوشش نمایند. ولی نکته مهم اینجاست که چگونه می توان این راستا سخت و سخت را هموارتر کرد؟

جریان های نقدی در حقیقت همان ورودی ها و خروجی های وجه نقد و معادل وجه نقد است. وجه نقد شامل وجه نقد در دسترس و وجوه سپرده گذاری هست. معادل وجه نقد شامل تجارت الکترونیکی (E-commerce)، دنیا گسترده ای است که پیش بینی می شود گردش اقتصادی آن تا سال های آینده به بیش از 8 تریلیون دلار برسد.

دلیل این رشد هم بسیار واضح و روشن است، امروزه مردم بیش از گذشته به خرید اینترنتی روی آورده اند. در واقع، بر طبق آمارهایی که از ایالات متحده جمع آوری شده، 51 درصد یا بیشتر از نیمی از مردم خرید اینترنتی را به دلیل راحتی در خرید، کاهش ترافیک و تنوع در کالاها را به خرید از فروشگاه های فیزیکی ترجیح می دهند. رشد دنیای تجارت الکترونیکی به نوبه خود منجر به رشد ابزارها و نرم افزارهای مختلف شده است.

در این شرایط روشن است که یکی از بنیادی ترین ابزارهای زیربنایی هر فروشگاه اینترنتی، نرم افزاری است که به وسیله آن کاربران خرید و فروش می نمایند. قابلیت ها و امکانات این نرم افزار که با عنوان E-commerce Software یا نرم افزار تجارت الکترونیکی یا به عبارت مرسوم تر آن، فروشگاه ساز شناخته می شود، می تواند تأثیر به سزایی در بهره برداری از فرایند رو به رشد کسب وکارهای سنتی داشته باشد.

نرم افزارهای تجارت الکترونیکی (E-commerce) یا فروشگاه ساز ابزارهایی هستند که به مدیریت و افزایش کارآمدی فروش اینترنتی یاری می نمایند.

از مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارائه تصویر بهتر از کسب و کار با حضور پررنگ تر در فضای اینترنت و رسانه های اجتماعی

امکان شناسایی سریع تر نیازهای بازار و بالا بودن امکان انطباق پذیری با آن

ارائه خدمات به صورت 24 ساعته با امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز

ارائه خدمات بهتر به مشتریان و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان

مشتری مداری بسیار بیشتر

افزایش سرعت پاسخ دهی به مشتریان

کاهش هزینه های سازمانی و عملیاتی در بخش توزیع و فروش

گسترش بازار هدف و ارتباط با بازار دنیای و از بین رفتن فاصله های جغرافیایی

قبل از راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی باید به این موضوع فکر کنید که...

1- دقیقا می خواهید چه خدمات یا کالایی بفروشید؟

2-چگونه می خواهید این محصولات را بفروشید؟

3-چرا باید از شما خرید نمایند؟

4-چطور باید از حضور شما آگاه شوند؟

خیلی از مشتریان ما هنگامی که در جلسات مشاوره خصوصی با کارشناسان ما شرکت می نمایند ایده های فوق العاده ای دارند.

این قدر فوق العاده که ما را نیز حیرت زده می نمایند!

اما هرگز آنها رو آغاز نمی نمایند!

و به طور پیوسته تاکید دارند که باید بیشتر فکر نمایند و ایده خام است و درگیر تغییر افکار مختلف هستند. جالب اینجاست که معمولا فرد دیگری دقیقا با همان ایده به ما مراجعه نموده و مصمم کارش را هرچند ساده آغاز می نماید!

فرد دوم پیروز می شود و هر روز کسب و کارش رو بهبود میابد و به درآمد می رسد و هرروز پیروز تر می شود!

اما هنوز فرد اول در حال فکر کردن روی ایده هاش است تا اینکه سایت فرد دوم معروف می شود و فرد اول هم سایت را می بیند!

خوب فکر می کنید چه اتفاقی رخ می دهد؟

معمولا فرد اول ناراحت و افسرده از اینکه ایده اش رو دزدیدند مدتی در خیالات خود اندوه می خورد و مجدد به دنبال ایده جدیدی می شود!

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید و یا حتی ایده ای برای آغاز یک کسب و کار جدید را به عنوان یک (استارت آپ) را دارید اصلا نگران نباشید و برای اینکه به نتیجه بهتری برسید با کارشناسان ما در بخش کسب و کار آنلاین تماس بگیرید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ushop30.ir شناسه مطلب: 1061

به "قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی این متن را بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی این متن را بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید