طراحی لوگو: تغییر لوگو ولوو ؛ وفاداری خودروساز سوئدی به خدای جنگ
به گزارش مجله فروشگاه، در ادامه تغییرات بنیادین این خودروساز سوئدی خبر تغییر لوگو ولوو منتشر شده است.
جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.
خبرنگاران - به تازگی شرکت خودروسازی ولوو سوئد لوگوی خود را تغییر داده است.
شرکت خودروسازی ولوو سوئد همچون بعضی دیگر از شرکت های خودروسازی نظیر کیا، تویوتا، و فولکس واگن لوگوی خود را تغییر داد.
این شرکت از سال 1930 از یک لوگوی دایره شکل استفاده می نماید و طی چند ده سال گذشته بارها آن را تغییر داده است. لوگوی پیشین در حدود سال 2000 میلادی روی جلو پنجره و فرمان خودروهای ولوو نصب شده بود.
در حال حاضر از لوگوی تازه فقط در تبلیغات و وبسایت ولوو استفاده می گردد و احتمالا از سال 2023 روی خودروهای ولوو قرار خواهد گرفت.
البته هنوز این شرکت خودروسازی سوئدی لوگوی تازه خود را رسما رونمایی ننموده و درباره آن بیانیه ای منتشر ننموده است.
پیشتر هم دیگر شرکت های خودروسازی نظیر رنو، کیا، بی ام و، تویوتا، نیسان و اوپل هم لوگوی خود را تغییر داده و سعی نموده بودند تا یک لوگوی ساده تر از نظر ظاهری ارائه دهند.
این لوگو هنوز هم از سمبل سیاره مشتری و خدای جنگ بهره می برد. لوگوی قبلی رنگ نقره ای داشت، اما لوگوی تازه به طور کامل مشکی شده و هنوز هم نام ولوو در وسط آن نقش بسته است.
نام برند ولوو به لاتین به معنی من می رانم است و نسبت به لوگوی پیشین شکل نوشتاری این کلمه تغییر نموده است.
تغییر لوگو آخرین حلقه زنجیره از انقلاب ولوو
به گزارش خبرنگاران، ولوو تغییری بزرگ را تجربه می نماید، آخرین قطعه از این فرآیند (حداقل تا به حال) ورود یک لوگوی تازه ، ساده تر و همگام تر با زمان حاضر، نسبت به گذشته است.
اجرای یک لوگوی تازه برای خودروهای ولوو تازهترین فصل در انقلاب داخلی این خودروسازی است که چندی پیش شروع شده.
ولوو تغییرات خودر را با معرفی خط فراوری خودروهای برقی که تا کنون قلب بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است، شروع کرد.
فروش برقی ولوو در حال رونق است، نکات کلیدی در این موفقیت ویژگی هایی مانند سرعت و کیفیت مواد، ایمنی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای / مصرف انرژی است.
در راستای هر چه بیشتر همگام شدن محصولات ولوو با محیط زیست، به تازگی همکاری تازه این خودروساز با The Future Laboratory نهایی شده است.
در این همکاری ولوو در پی تصمیم برای کنار گذاشتن چرم برای داخل خودروهای برقی به منظور حفاظت بهتر از حیوانات است.
بنابراین، تا سال 2030، خودروهای ولوو دارای طیف وسیعی از تودوزی های بدون چرم خواهد بود.
باید بدانیم که دنیای خودروهای برقی و تازه، بسیاری از برندها را مجبور می نماید تا لوگوها و هویت نام تجاری خود را تغییر دهند.
پیش از این فولکس واگن، داچیا، BMW، نیسان، رنو که لوگوی سه بعدی خود را مدرن نموده است و بسیاری دیگر ، از جمله کیا هم لوگوی خود را تغییر داده اند.
منبع: بیت ران